zit niet mee

Het zit niet mee deze week van zondag op maandag een marter of een ander stuk ongedierte op bezoek gehad. Kwam maandag ochtend bij de ren waar we hoofdzakelijk weduwduivinnen hadden zitten liggen er 3 op hun buik op de roostervloer toen ik beter keek zag ik ook hier en daar bloedspetters. Dus gauw naar binnen en toen ik een duif van het rooster optilde zag ik tot mijn schrik dat beide pootjes tot vlak bij zijn romp er af gebeten waren,dit bleek ook bij de andere twee het geval te zijn. Toen ik wat beter keek zag ik ook nog een duif  bebloed op een schapje zitten ook van haar was er 1 poot finaal afgebeten. Het wordt hier steeds gekker met al die roofdieren. Toch mochten we ook nog enigzins van geluk spreken want onze Sven zat ook in deze ren stel je voor...... Voor hem hebben we een ander plekje gezocht. Natuurlijk hebben we de betreffende duiven uit hun lijden verlost.