griep

Vanavond 20 doffers ingekorfd voor de eerste echte wedvlucht van dit seizoen. Nou ja ingekorfd ik heb ze naar het clublokaal gebracht en ik hoop dat ze fitter zijn dan hun baasje die heeft al de hele week de griep plus dat het tijdens een hoestbui in zijn rug is geschoten. Bart had ze om 4 uur al in de mand gestopt omdat hij een gezellig weekendje met vrienden heeft. Ook zou ik de duiven van Herman inkorfen en dus heeft die ze na overleg ook om 4 uur al in de mand gezet.Moet volgens mij niks uitmaken een paar uurtjes langer in de mand maar we zullen het morgen wel zien. Helaas schoot dus wel een gezellig vrijdagavondje erbij in maar ja er zullen nog vele volgen dit seizoen. Vanavond ook weer met de sneeuwbal poule begonnen er stond nog zo'n 160 euro in de pot dus best de moeite waard. Iemand in de club liet me ook het nieuwe Spoor zien met daarin een mooi positief stukje van de Heer Beute dat mag ook wel gezegd worden. Ik wens iedereen die morgen duiven mee heeft een mooie zaterdag en dat ze in elk geval allemaal weer thuis mogen komen.