duivenverkoop

Helaas een foutje gemaakt bij mijn duifjes voor de verkoop. De 400 komt gewoon op de verkoop maar de stamboom die ik bij de 401 heb gezet klopt niet de 401 is namelijk een volle broer of zus van de 400. Omdat het koppel waar de 401 nu onder ligt de eieren stuk had heb ik er een ei van de ouders van de 400 en de 401 ondergeschoven. Ik kwam er vandaag achter toen ik mijn boek met aantekeningen even nakeek. Toch makkelijk zo'n notitie boek vooral als je zo'n goed geheugen als mij hebt! Maar goed we willen eigenlijk niet 2 duiven uit het zelfde koppel naar de verkoop doen vandaar dat alleen de 400 (wel de mooiste van de twee) daar verkopen.. We hebben er wel een ander jong bij gezocht nl de 16-1029401 een blauwbontje. Deze is ook wat jonger dan de 400 want deze is wel wat aan de oude kant voor de verkoop.

Volgens ons wel een goede vervanger.