de koek is op

Sorry voor de mensen die regelmatig op onze site kijken zij zullen wel gemerlt hebben dat deze niet zo up to date meer is vooral met de wekelijkse nieuwsberichtjes , het is er gewoon niet van gekomen de laatste weken. Andere sporten zijn ook weer begonnen ik geef volleybaltraining weer een avondje in de week bezet, de beslommeringen na het overlijden van mijn schoonvader en nu ook nog de Expansie feesten in jubbega een vijf dagen durend evenement. Allemaal dingen waar toch veel tijd en energie gaat zitten maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik best wel blij ben dat het vliegseizoen er weer bijna opzit taartvluchten? ik moet er niet aan denken!. Nee straks de duiven selecteren wat met de hokken aan het timmeren en weer nieuwe plannen voor het volgende seizoen maken maar vooral even weer de batterij opladen. Terugkijkend op het afgelopen (bijna) seizoen was het voor ons een beetje een saai seizoen zonder echte hoogtepunten (geen enkele overwinning in groter verband dan onze club). Gemiddeld en in clubverband ging het best goed maar ja je wilt altijd meer en dat kan straks weer in het volgende seizoen. Vorige week nog 3 duiven gekocht die voor wat vers bloed in onze duivenkolonie moet zorgen hierover later nog wel meer. Nog 2 natourvluchtjes die we met nog een aantal jonge duiven afwerken (verduisterde maar de dek begint hier nu ook te vallen). De uitslagen in de club van de eerste 2 natourvluchten zet ik in de loop van de week nog wel even op de site.