Beste Mijnheer Beute

Beste mijnheer Beute, 

Je zult dit stukje op onze website wel niet lezen want wij in jubbega zijn toch maar simpele slecht spelende liefhebbers (gelukkig zijn wij tenminste nog wel echte liefhebbers). Wat weer een lekker negatief stukje op je site. Kijk dat Theo Pander teleurgesteld was kan ik me best voorstellen en zo vertelde hij het ook op zijn site. Maar wat mensen bieden hebben wij als oganiserende club helaas niet in de hand, voor mensen als Theo gaan we volgend jaar nog beter ons best doen. Trouwens, van de 90 mensen die er waren, waren er misschien maar 25 van onze club. Dus om nu die domme zuipende Jubbegasters de schuld te geven vind ik maar zielig. Misschien bracht die van u niet meer op omdat in Jubbega bekend is dat die Fighting Fedde van een vlucht aangevlogen is bij zo'n domme liefhebber uit onze vereniging . Ik hoop voor jou dat je denkt dat je weer een wit voetje hebt gehaald bij Theo hoewel die er volgens mij ook niet op zit te wachten. We zullen je volgend jaar niet weer lastig vallen met de vraag om een duifje te schenken. Desondanks wens ik je dit jaar een goed seizoen toe. Maar ja je zult deze site toch wel niet lezen doch hoop ik van wel. (hopelijk heb ik niet teveel spellingsfouten gemaakt).